2016-03-10

Jakten började förra onsdagen med polisbesök hos min gallerist för att sedan storma in i min förre dettas flickväns lägenhet och beslagta hennes dator (fan vet varför), detta upprepades återigen på lördagen. Åklagare och polis är tydligen så inkompetenta att de inte kan kolla på hitta.se eller eniro.se för mitt telefonnummer att ringa så hade de fått reda på att jag befann mig i Bryssel. Nåja, tillbaka i Malmö så fick makten tag i mig klockan 17 på tisdagen efter att tre poliser använt sig av det klassiska polisgreppet och fört in mig i väntande polispike för transport till porslinsgatan där en cell väntade. Ja själv fick jag vänta där tills idag torsdag (nästan två dygn) när förhör hölls. Vad var det grova brottet man var misstänkt för? Jo det gällde affischen Terrorist Welcome som finns på olika sociala medier och som påstods utgöra Hets mot folkgrupp. Hur anmälarna i juridikfronten och åklagare kommit fram till den slutsatsen vet de nog bara själva, de kanske är islamofober och anser att alla muslimer är terrorister (vilket ju inte stämmer med verkligheten) men att då hälsa dem välkomna kan knappast vara missaktande, snarare tvärtom. Med deras logik borde även nedanstående bild utgöra hets mot folkgrupp. Ja även två bilder man gjort för flera år sedan försökte stämplas som brottsliga. Den ena är Peter Mangs avbildad som Charles Bronson rensande upp i det kriminella träsket med en anticimexlogga på bröstet. Är kriminella en speciell folkgrupp nuförtiden kan man ju då undra, anser åklagare att det bara är invandrare som är kriminella? Det luktar ett rasistiskt tänkande där tycker jag. Den andra bilden är på Mickael Brown (som blev skjuten av polis i Fergusson) med en T-shirt där det står Black Riot Beacause We Are Worthless. Ja de Svarta känner sig värdelösa på grund av ständiga trakasserier från vit polis så därför sker upplopp sägs det ju så var är hetsen i den bilden. Men anmälare och åklagare visar ännu en gång sitt rasistiska tänkande och anser tydligen att alla svarta är värdelösa och tolkar bilden så. Vilka det är som bör åtalas för Hets mot folkgrupp är tydligt och det är inte Dan Park.

Kvällsposten Inga cigg när man är arresterad men hann läsa Blindträff av Hans Holmér.

I Sydsvenskan sägs det att jag kallats till förhör i december. Var brukar polisen skicka brev till hemlösa? Ett tips, jag har mobiltelefon så det går att ringa.

Lokaltidningen

Exponerat

FriaTider

HD upprepar.

likaså Svenskadagbladet

Nordfront utvidgar.

Slutligen lite finska.